Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Matthijs Klugt - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Matthijs Klugt - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen!

Door: Matteo

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

12 Februari 2008 | Nederland, Gouda

Ciao amici!

Nog 4 dagen tot mijn vertrek naar Roma. Inmiddels heb ik wat meer info mbt mijn verblijf (iig de eerste 4 weken). Ik zit in een gastgezin (famiglia Perticari) op nog geen 500 meter van de Sint Pieter. Niet verkeerd dus en ben zo in het centrum :)
In het gastgezin zit minstens nog 1 andere student(e) en dat schijnt een meisje uit Koratië te zijn; ik ben benieuwd.
Wel vreemd, maandag weer naar school voor het eerst in zo'n 8 maanden. Naja, het zal wel goedkomen, want het is toch in Roma ^^
Zondag ga ik (als het goed is) om 12:45 de lucht in en dan land ik zo rond 15:00 op Roma Fiumicino (of Aereoporto Leonardo Da Vinci), maar voor die tijd ben ik nog wel even druk met het regelen van een aantal zaken (en afscheidsborrels; Nienke, weten we al waar we heengaan donderdag ^^).

Next update will be from Italia!
Ciao!

  • 13 Februari 2008 - 06:10

    Angelle:

    En dat je 1 dag vrij was was al zo saai.......

  • 13 Februari 2008 - 07:28

    Liny:

    nog maar 2 keer schaatsen...
    en we kunnen ook niet samen naar de WK-afstanden kijken
    saai hoor!!!!!!!!!!!!!

  • 13 Februari 2008 - 11:14

    Anna Francesca:

    buon viaggio, caro Matteo, in bocca al lupo!!!
    e ci vediamo al Bar Brasile, ochei?
    domenica ti penso: ciao, ciao!
    anna francesca

  • 13 Februari 2008 - 14:53

    Nienke:

    Nee, dat weten we nog steeds niet en t is al bijna donderdag (morgen)!!
    T klinkt wel leuk hoor, zo school in Roma! dat wuillen we allemaal wel!
    Maar ik ga nog even hard denken waar we donderdag heen gaan! Ik zie je straks op de ijsbaan!!!

  • 14 Februari 2008 - 07:47

    Ria (v.TUI):

    Hoi Matthijs,
    Ja Matthijs, nu nog maar 3 dagen en dan is het zover!Ik wens je veel succes met je Italiaanse taal én veel plezier.Goeie reis zondag.
    Groetjes Ria.

  • 16 Februari 2008 - 11:52

    Weijma:

    Hoi Matthijs, spannend hoor, morgen de grote dag. Geniet er maar van want dit word de tijd van je leven.
    We hopen veel van je te horen. Wel ALLES vertellen hè (ha,ha). Goede reis en tot ziens.
    Groeten van ons allemaal.

  • 16 Februari 2008 - 16:27

    Anne:

    Nou ik heb me aangemeld hoor! En deze site is toegevoegd aan mijn startpagina's, dus ik zal volledig op de hoogte blijven ^^

  • 17 Februari 2008 - 16:01

    Dicky:

    Volgens mij begint het "avontuur" goed want beter weer om te vliegen is er bijna niet. Heel veel plezier, succes met het italiaans in Italie en die verrukkelijke keuken (ietwat jaloers).
    Arrivederci!!

  • 17 Februari 2008 - 17:10

    Vera:

    HEHE,

    vandaag vertrokken!!!!!!!!! Zenuwachtig?
    Wel even berichtje als je aangekomen bent hè! We moeten natuurlijk weten hoe dat gastgezin van je is.

    x vera

  • 18 Februari 2008 - 11:25

    Angelle:

    Het is nu al zooooo saai zonder jou!
    Maar geniet ervan hé! Wat heb je vandaag geleerd ;-) ???
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouda

Matthijs

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 27214

Voorgaande reizen:

02 Maart 2014 - 01 Juni 2014

Down Under

25 Juni 2010 - 07 Augustus 2010

Midden-Amerika

17 Februari 2008 - 05 Juli 2008

Wonen in Rome

Landen bezocht: